alparslanozyildiz sevdakavakli bizde 250 gram almıştık 3.ayda meme reddi gibi durumlar vardı istersen mama ile takviye yapabilirsin strese girersen sütün etkilenir ben emzirmeye devam etmiştim 4 ayda biraz toplamıştı
caganinannesiii sevdakavakli doğum kilosuda önemli, fakat 800-1000 gr alım beklenir ilk aylarda emzirme sonrası sağım yapabilirsiniz 🌸
caganinannesiii sevdakavakli doğum kilosunun üzerine 2400 almış 3 ayda her ay 800 gram,alması gerekeni almış zaten stres yapma 🥰
sevdakavakli caganinannesiii toplam olarak düşünüyoruz demi çok teşekkür ederim ilk bebek ben öyle çok kilo alsın falan da istemiyorum zaten ayina göre uygun gitsek yeter dediğinizi düşününce haklısınız içim rahatladı çok teşekkür ederim
caganinannesiii sevdakavakli rica ediyorum ne demek benimde ilk bebişim henüz 2 aylık evhamlanmamız çok normal 🥹
sevdakavakli TarcinliSutlacim 15 gün sonra tekrar bakacaz sağlık ocağında eğer yine almazsa çocuk doktoruna gideriz araya bayram girdi artık sonrasına kaldı doktor işi
caganinannesiii sevdakavakli evde sabah bebek çiş kakasını yaptıktan ve karnı aç olduktan sonra onu soyup beraber tartılın,kendiniz ayrı tartılın aradaki farkla kilo takibinizi yapabilirsiniz
TarcinliSutlacim sevdakavakli geçici bi durumdur umarım kolay atlatırsınız bizde 2.5 ayligiz şu an 3 ncu ayda nasıl geçecek bakalim
sevdakavakli caganinannesiii öyle takip ediyorum da aç karnına kakasına dikkat etmiyordum sadece bezi boş mu ona bakıyordum bende öyle yapayım artık