halin00 Zlynda4 kullanıyorum 40. Kontorlümde doktorum bunu tavsiye etmişti emziren anneler için olan dk hapı.
Regl olmayı beklemeniz gerekmiyor direkt kullanıyorsunuz 28 günlük hap son 4’ü yeşil onlara geldiğini de regl oluyorsunuz ve hapa hiç ara vermiyorsunuz her gün aynı saatte içiyorsunuz ( benim yarım saat 45 dk gecikmeli ictiğim de oluyor.)
Ben 12 aydır kullanıyorum doğum yapalı 13 ay oldu ve 13. Ayda regl oldum 18. Aya kadar olmamak normal.
Bir de 40 kontrolünü sormuşsunuz sanırım onun ıcınde doğum yaptığınız kendi kadın dogum doktorunuza muayeneye gitmeniz gerekiyor