Kızlar bebeğim 3.5 aylık dün gece emmek istemeyince mama yaptım çok nadir arada veriyorum (hiip marka) gece kakasını yapmış afedersiniz yemyeşil sümükümsü ve şuan 3. Bezinide aynı şekilde alıyorum mamadan mı? Dün ben kakaolu süt içtim sütten mi alerjiden mi? Herkes bisey söylüyor eşim gelsin doktora götürücez endişeliyim var mı bilgisi olan 20 ml kadar mama içti sadece