Meryrmmm Aslında epey geç de başlamışsiniz. Bu aylarda başlayanlar genelde hemen, yormadan öğreniyor deniliyor ya hani. Demek ki onunla da alakası yok. Her bebek farklı ve kendi hızında ilerliyor. Bizde 26 aylık. Yeni başladık. Malesef bir önerim olamayacak ama üstte kalsın. Bu arada tahammülsüzlük çok normal. Hiç kolay değil süreç. Ama yine de çok yansıtmaya çalışsak sahane olurdu.