Önce süt incisi olmayan göğsünüzü emzirin diğeri yumuşasın ve onu emziririn. 3 4 cekmeden sonra acis8 azalir zaten. Bir de buz bastırın göğsünuze acisini baya hafifletiyor. Bir de soğanı haşlayıp ılıktan biraz sıcak bir şekilde koyun dursun o da iyi geliyor. Ama emzirmeniz gerekir. Benim de ilk aylarda çok oluyodu şimdi cok sukur olmuyor.