Yani normaldir galiba diyordum yastık yumuşak ayağım kafasına batiyordur diyordum çünkü bir ara elini boynunun altına koyuyordu ağrıyor gibi ama sert yastıkta alsam ayağımı iyice açsam da oğlum sallarken kafasını iyice geriye atıyor boynu kırılacak gibi aynı kafası sallanıyor aşağıda kendime çekiyorum tekrar kendini yavaş yavaş ittirip o şekil uyuyor aynı durumda olan var mı yoksa tek ben miyim acaba. Birde oğlum 20 aylık oldu 12 kiloda iyice ağırlaştı bazen 1 saat sallamam gerekiyor salsın uykuya diye ayaklarım uyuşuyor artık😔 kendi kendine de uyuma huyu yok gece uyutmasam 4-5 e kadar uykusuz kaliyor