balbebekannesi__ Merhaba kızlar kızım 14 aylık yeni 2 gün önce az az regl gördüm bugün yok hatta regl belirtisi de yok bu normal mi? Benim reglim normalde uzun ve agrılı geçerdi acaba böbrekten mi geldi böbreklerim agrıyor korkuyorum da