osi30 Merhaba Hanımlar, bebeğim 9 aylık olmak üzere ama ismiyle seslendiğimde bakmıyor acaba normal mi bu ayda böyle olması.
A2B4 osi30 Aslında bakması gerek hiç mi tepki vermiyor?ismiyle seslenin hep farklı sesler çıkarın onlarada donmuosa bi doktora götürün
afraybars1 osi30 bu aylarda tepki vermesi gerek canım 6 aydan sonra bekleniyor bu durum bi doktora götür için rahat etsin istersen
Dlk55blt-rdvn osi30 siz bi doktora götürn içinizin rahatlaması için ama bizimki de öyleydi ben de tedirgin oluyordum niye hala ismine bakmıyor diye 1 yaşına doğru bakmaya başlamıştı Şimdi 20 aylık sıkıntı yok şükür bazı bebekler geç gelişim gösterebiliyor
osi30 A2B4 başka şeyler söylüyorum bakıyo ilgileniyor cee oynuyoruz gülüyor falan ama adıyla seslendiğimde bakmıyor
mikiail osi30 ısmını sureklı degıstırıyormusunuz yanı atıyorumismi zeyneptir sız sureklı zeynep mi dıyorsunuz yoksa arada zeyno zeynoş balım kuşum vb şeyler mı dıyorsunuz
afraybars1 osi30 ne desem yalan olur bitanem bi anneyi evhamlandırmak asla istemem ama otizmin ilk belirtisi bu, oladabilir ama dalgın bi bebekte olabilir sen bi götür için rahatlasın iyi düşün iyi olsun
osi30 mikiail yanı arada annem falan diyorum aşırı ismiyle hitap etmedim açıkçası bugüne kadar yani ismini öğrensin diye çabalamadım orda da hata etmiş olabilirim
ikiprensesbebiss osi30 bebeğiniz tam olarak ismini öğrenmemiş olabilir benimki de 8 aylık bazen bakmıyor bazen bakıyor çünkü sadece ismini vererek seslenmiyorum aşkım bitanem vs de diyorum
osi30 mikiail umarım öyle olur artık dikkat etmeye başladım.İsmini söylüyorum sürekli.göz teması kuruyor, gülüyor yani aslında şüphelendiğim başka bir durumu yok.sadece ismine bakmaması içimde şüphe uyandırdı.
osi30 ikiprensesbebiss umarım öyledir açıkçası birazda benim ihmalkarlığım oldu. İnsanında karşısına sürekli otizm ile ilgili şeyler düşünce ister istemez kafasında kuruyor