Kızlar merhaba, kızım 10. Ayına girdi ama inanılmaz uyku düzeni değişti, gece en az 1-2 defa uyanam bebek son 2 haftadır saat bası nerdeyse aglayarak, tabiri caizse bagırarak uyanıyor ben gittiğimde pıspıslıyorım uyuyor tekrar baslıyor. O kadar sıkıldım bunaldım ki bu durumdan… bu durumu yasayan annelerimiz var mı? Varsa önereceğiniz seyler var mı? Lütfen cevaplarınızı bekliyorum