Oğluma ne güzel yediriyodum hiç kusma problemi yoktu son bir aydır nolduysa çocuğa azck yedirsem kusmaya başlıyo korka korka yediriyorum çok stres yapıyorum yedrirken önceden bir kase çorba içiriyıdum annemler eşimin babaanesi ablamlar falan görünce onu ben yesem doyarım nası yicek faln diyodu hep yediğini görünce şaşırıyorlardı sora nolduysa yemek yedirmeye korkar oldum kusmaya öyle hazırki doktorada götürdüm bişey de çıkmadı öğünlerini de azalttım onu bile zor bitiriyo stressten günde bir öğün yiyorum bnde habire kilo veriyorum çok üzülüyorum sürekli kötü kötü rüyalar görüyorum psikolojimmi bozuldu anlamadım napıcam bn bütün günüm nasıl yedircem diye düşünmekle geçiyor çok sıkıyorum kendimi ya neden böyle oldu napabilirm 😞