PnarYektaA merhabalar bende besik var satiyorum saglik sorunumdan dolayi dogumdan sonra bir kac ay kendi annemde kaldim bu yuzden bebegim besikte hic yatmadi sifir duruyor icindeki yatagini e bebekten ozel ortopedik aldim dusunurseniz fiyatta yardimcida olurum