Bebeğim 10 aylık olacak, biz hala beyaz gürültü ile uyuyoruz ama sesi kısık, ben de o kadar alıştım ki onsuz dışardan çok ses duyuyorum ben zor uyuyorum, sokağımızda çok ses var gece yarısına kadar. beyaz gürültü olmayınca özellikle Motor sesine irkiliyor bebeğim. Bizim gibi olan var mı acaba?