Öncelikle herkeze merhaba..
kızım 7 bucuk aylık ve şuanda diş belirtilerimiz başlamış durumda.. ishal, salya, iştahsızlık, halsizlik, durmaksızın huysuzlanma ve ağlama, kucağımda uyuya kalıyor yatırdığım an uyanıyor.. Canı cok yanıyor belliki çünkü normalde aşırı sakin bir bebekti hep gülerdi. Diş jeli sürüyorum ama sanki pek faydası yok gibi.. diş kaşıyıcıları dolaba koyup veriyorum ama oda pek fayda etmiyor.. tecrübeli annelerin önerebilceği bişey varmı? Artık napıcağımı şaşırdım..☹️ ve resimde belli oluyor şişkinlik yani beyazladı damakları sizce tahminen nekadar sürer patlaması.. şimdiden teşekkür ederim🌸
