PamukPrensesannesii Kızlar nedenini bilen var mı ? Dün öğleden önce kan vermiştim bugün oldu hala e nabıza düşmemiş. Ne zaman düşer , neden böyle gecikme oluyor bilginiz var mı ?
Kbrrmz PamukPrensesannesii sağlık ocağı ise aile hekimi giriş yapmadan enabiza düşmüyor . Bana öyle demişti sağlık ocağındaki
ksky Sağlık ocağı ise 3 güne kadar devletse yarına özelse bazen daha sonrada düşebiliyor bizim burda öyle yani
Mrvsmt2502 PamukPrensesannesii keyfine yoğunluğuna kalmış benim 2 saat sonra düştüğüde ıldu 3 gün sonrada 🤷♀️
Themom_ PamukPrensesannesii dün bebeğimin 1 yaş kanlarını verdık özel hastane hala e nabıza düşmedi 24 saat oldu
Yedaarven PamukPrensesannesii Uygulamadan bakıyorsanız sağ üst köşeye tıklayınca geri bildirim diye bir yer var oraya sonuçlarımı göremiyorumu işaretleyip gönderince dönüş yapıyorlar mutlaka.
Themom_ PamukPrensesannesii Bizde de durum aynı hastaneyi aradım dış lab. Var diye geç düşer hastanenin e sonucundan bakın isterseniz dedi Baktım orada da gözükmüyordu kib uygulamasını indirdim orada tüm sonucları gördüm sizde deneyin isterseniz kendine iyi bak
Themom_ PamukPrensesannesii Hiç bilmiyorum ki ben kayıt oldum direkt çıktı hem bebeğimin hem benim hastane kayıtlarım