Ay kızlar ilk dişimiz çıktı ama ne zor bir süreçti şimdide galiba yanındaki geliyor daha rahatlamadı ama 3 aylıktan beri kıvranıyoruz herşeye diş mi diş tir diye diye aylardııııır ne zormuş ya. Umarım her çıkan diş böyle zor çıkmaz. 8 ay 15 günden selamlar. Ha şimdi memeyi ısırma olayını nasıl çözcez onu düşünüyorum çünkü ısırıp sonra da gülüyor