Umay_19 benim kızımda(2aylık) da var kaka yapamama, doğdu ilk 15 gun 2 gunde bır yaptı sonra 4 5 gün yapmamaya başladı rahatsız ediyor. 3gün yapmazsa 4.gün gliserin fitili yarım kullandım.Doktor MOTİLİUM şurup verdi günde 3 kez aç karna kılosu kadar birde BİO GAİA Damla 1 aydır kullanıyorum ama hala tam düzelmiş değil😞