Kızlar kızımın teni acaib hassas zaten alerjik ve atopik dermatiti var doğduğından beri prima premium care kullanıyorum şimdi hareketlendi ve cırtlı bezlerin yağıpışkan tarafı kayıp tenine değince hemen yara oluyor bu sebebten külot beze geçtik ama bu fiyatlar ne arkadaş yani akıl alır gibi değil.. gerçekten. Sadece dişarı çıkarken ve gece kullanmaya karar verdim ama akıl alır gibi değil