kidshappy Kızlar bebeğim az emiyor emmek istiyor diye sağlık ocağına hemsiremize gittim ve anladık ki sütüm çok tazikli geliyor bebeğim 3 aylık olmak üzere bu sorunu nasıl çözdünüz acaba ne yapmam lazım
moms3 kidshappy benim de öyle maalesef ilk başlarda bazen öksürüyordu boğazına kaçıyordu şimdi biraz kendi kendi baş etmesini öğrendi gibi. Genelde 7-10 dk arası emiyor doyuyor demek ki diye düşünüyorum çünkü kendi bırakıyor emmeyi ve sonra ağlamıyor meme diye açım diye, her türlü yöntemi denedim olmuyor sağım yapmam lazım sağdıkça tazyiklendi yapacak bir şey yok
_tuuggcce_ kidshappy emzirme öncesi el ile sağım yapın o tazyiki alın ondan sonra emzirin. Ayrıca futbol tutuşu, yatarak emzirme biraz daha rahatlatıyor
gezenlady kidshappy benımkıde mesela memede doymuyor,sagıp verıyorum bıberonla daha bir aylıgız,beş numaraya kdr yanı 150/180 cc süt cıkarıyorum ıkı saat arayla,memeyıde emıyo ama kendı atıyo uyuya kalıyo sonra aglıyo uyanıp
defneelinaa Göğsünü vermeden önce biraz sağ uç kısmı yumuşasın ağzına alabilecek duruma gelsin sonra ver memeyi
cikolataliekmek moms3 Sanki beni tarif ettiniz, oğlumda aynı şekilde en başta zorlanıyordu elimle az sagip veriyordum şimdi alıştı artık. Eskiye göre çok kısa süre emiyor ama sanırım doyuyor ağlamıyor ve gayet mutlu çok şükür
_tuuggcce_ kidshappy hadi ya, ben o şekilde çözüm bulmuştum ama öncesinde ben makine ile sağım yapıyordum. Normalinde ile sağım yapmak lazım