bahar_55 9. Aydan itibaren 6 aylık üye oldum adım adıma. Şunu söyleyebilirim evet oturup çocuğunuzla güzel aktivite yapabiliyorsunuz. Gelişimi içinde güzel 👍🏻 fakat o fiyatın karşılığı kesinlikle değil. Şuan kızım 17 aylık devam etmiyorum üyeliğe. Bence içeriği de biraz basit hazırlanmış gibi. Kitabın yarısı boş geldi bana... içinden çıkan aktiviteler güzel ama internetten araştırıp onları kendin de hazırlarsın zor şeyler değil.