AEKumsal ben mutlu gezegenlere gönderiyordum ,Dicle kent villalarinda ,1 yıl kadar gitti memnundum evime uzak sadece servisi ayarlayamadik ondan dolayı eşim getir götür yapıyordu o da yoruldu bundan dolayı ,kardeşi de oldu biraz kardeşe alışsın vakit geçirsin diye aldım şimdilik zaten anaokulu yaşı da geliyor yakında bir yere anaokuluna verecem ama dediğim yer 2 yaş grubu da alıyor