Nida_kavk Merhaba kızlar doğum yapalı 15 gün oldu gogus ucunda nasıl tarif etsem çatlak gibi bisey oldu o çatlak kısmı kırmızıya döndü ve aşırı derecede açıyor sadece ucu değil acısı tüm göğsümde var krem kullanıyorum başka ne iyi gelir acaba
mombarbie_ Nida_kavk göğüs kalkani ya da gümüş kapak kullanabilirsiniz camasirla temasta acıtıyor tahin üzerine biriken yağ ve zeytinyağı da iyi geliyor emzirmeden hemen sonra sürün bir sonraki emzirmeye kadar kalsın
Busra986532 Nida_kavk ben çok krem denedim olmadı. Madacasol diye krem vermişti dr normal doğum yaptığın dikiş yerime onu dene dedi buradan bir anne şıp diye 2 sürmede geçti. Lahana yaprağı koyardım dolaba soğuk memeye koyardım yangınını alır rahatlatrdı
dodu0207 Nida_kavk yara olmuş kendi sütünüzü sürebilirsiniz, gögüs ucu bakım kremi de cok iyi geliyor. Gümüş kapak ya da gögüs kalkanı kullanın meme ucu çamaşıra temas edip yapısınca da cok acır. Gümüş kapak yaralarında hızlıca iyileşmesini sağlar.