Kızlar oğlum 2 yaş 9 aylık bayramdan sonra başlayacagım inşallah oğretmeye kendisi de ara ara yapıyor tuvalete fakat aklıma birşey takılıyor ben klozet aparatı aldım iyi gibi ama sürekli kendim götürüp oturtmam lazım o biraz yoruyor birde normal bizim gittigimz tuvalete de yaptırdım orda da oturup kalkması zor oldu başında durmam gerekti en son lazımlık alayım diyorum sizce hangisi daha mantıklı olur