denizalismom Selam hanımlar. Bebeğim 3 aylık 2 ay sonra işe başlicam mecbur biberon vermek zorundayım. Ama memeyi de bıraksın istemiyorum. Kullanıp da meme reddi yapmayan biberon öneriniz var mı?
onefinemom denizalismom biz doğumdan beri avent kullanıyoruz natural response (ben cam olanı kullanıyorum) . Bir problem yaşamadım çok şükür 51 gün oldu
asminmom denizalismom 6 buçuk aylık kızım başından beri acil durumlarda dışarı çıktığımda ve emziremedeğim sütümün az olduğunu düşündüğüm dönemlerde hep lansinoh kullandım hiç bir sorun yaşamadık tavsiye ederim 🌸