Parlak240 her öğünde mama ile besleniyorsa 2 öğünde 1 mamasına zeytinyağı koy ama çok değil mesela mamayı koy uzerine suyu koy çay kaşığını yağa batır çıkar o kaşıkla biberonu karıştır ben bu şekilde yaparak biraz olsun çözüm buluyorum yada eğer emiyorsa sen ishal yapıcı şeyler tüket 1 veya 2 öğün mesela beni kayısılı meyve suları ishal yapar benim bebeğimde kakasını biraz zor yapıyor geçen meyve suyunu içtim yarım saat sonra emzirdim 1-1 buçuk saat sonra çok güzel kaka yaptı birde bu aylardaki bebeklerin 4 güne kadar kaka yapmaması normalmiş doktorumuz öyle demişti 🤔 biraz çok konuştum kusura bakma 😂🙈