Merhaba arkadaşlar oğlum 11 aylık doğduğundan beri evolvia kullandık memnunduk anca şuan fiyatları aşırı derecede uçmuş. Bebelac uygun geldi. Şimdi deneme amaçlı bebelac aldım oğlum sevdi içiyor şimdi tuvalet düzenine gaz vs onlara bakacağım eğer sıkıntı olmazsa Bebelac ile devam edeceğiz. Bebelac kullanan varmı bide bu Bebelac ve Bebelac Gold arasındaki fark nedir ?