sukran21 4buçuk aylık oldu bebeğim, hala mama devam ediyoruz. Ne yazık ki ben emzirmeye geri döndüremedim çünkü emmek içinde çok istekli değildi bebeğim, o yüzdende kilo almıyordu zaten. Emzirmeye devam etmek için çok mücadele ettim ama başarılı olamadım, hiçbir şekilde istemedi, mamanın kolaylığına da alışınca bizim emzirme serüvenimiz tamamen bitti malesef. Ama sizin bebeğiniz güzel emiyorsa zorlanmazsınız geri dönebilirsiniz bence, böyle yapan çok kişi var mama+meme gidip sonra mamayı azaltarak en sonunda tamamen sadece emziren.