Kızlar bebeğim uyurken normal de hırıltısı oluyor sanki boğazında balgam varmış gibi hiç hasta olmadı daha önce doktora söyledim bunu bakmadı hiç uykusunda özellikle çok nefesi daralıyor ateşi vs çıkmıyor ne yapmam gerekiyor geçer mi kendiliğinden bebeğim doğumda nefes alamamış cihazlarla nefes aldırıp canlandırmışlar doktora sordum ondandır dedi sezeryan olduğun içindir dedi bebeğim 1 hafta önce eşinden ayrılmış karnında 1 hafta nefes alamamış beslenememiş doktor bir gün daha kalsa yaşatamazdık dedi o yüzden olabilir mi gerçekten bu hırıltısı nefes alamaması balgam varmış gibi olması endişe ediyorum artık