19 aylık oğlumun bağışıklığı cok düşük sürekli hasta oluyor. Antibiyotik veriyolar o anımızı kurtarıyo sonra kan değerlerimiz düşüyor son 1 aydır bu döngüden cıkamıyoruz. En son 2 hafta önce hastaydı bir hafta antibiyotik kullandık şimdi yine hasta ve yine antibiyotik verdiler. Mecbur kullanıcan crp değerleri yüksel kan tahlilinde…
Küçük bir şehirde yaşıyorum ankara yada kayseride doktor öneriniz varsa yazar mısınız? Özele götürüyorum kayseride ama anı kurtarıyorlar bu cocuğun bağışıklığını yükselteyim demiyor