Kızlar bir tane oğlum var 3.5 yaşında maşallah çok hareketli bir çocuk. Neyse sanırım hamileyim aslında henüz gecikme yaşamadım ama geçen ay 16 Mayıs’ta olmustum bu ay 12 13 ünde bekliyordum gelen giden yok. Prezervatifle de korunuyordum. Sağ kasığımda böyle yumru gibi bişey var. Aslında ikinci çocuk içinde pek kararsizdim istiyorum ama cesaretim yok asla. Evet güzel anneler çocuklarının yaş aralığı böyle olan güzel anneler sizce ideal midir zorlukları oluyor mu tecrübelerinizi biraz anlatır mısınız?