hazili çok geçmiş olsun Bi dönem bebeğime kullandık çok güzel kilo aldırdı benim de endişelerim vardı ama diğer mamalarla karşılaştırınca kalori vb değerleri aynı aslında endişeniz olmasın o yüzden 🤗 bir de mamasını içerlen arada gazını çıkarırsanız daha rahat beslenir ben doydu sanıp biberonu çekiyordum gazı olduğu için emmek istemiyormuş gazını çıkarıp tekrar verince emmeye devam ediyordu