Ay hanımlar artık kafayı yiyeceğim. Kızım 4 yaşında. Yaz geldi haliyle artık camları açıyoruz ve evde sinek oluyor küçük büyük demeden her sinek gördüğünde koşarak yanıma geliyor bağırıyor bazen ağlıyor çok konuşuyorum ama yok korkuyor sinekten. Geçen yıl tatilde resmen kan kustuk bu sinek korkusu yüzünden bi ay sonra tatile gideceğiz şimdi de bende bu korku oldu . Ne yapacağım nasıl aşabiliriz bu korkuyu. Öneriniz var mı bu durum için . Sineklik demeyin evde bu işi halletsem de dışarıya çözümüm yok . Korkusunu nasıl aşabilir .