Kızıma ilkte yanlışlıkla kakası geldi ve kültür yanlış çıktı ikinci de tamamen temiz yapıp hastane ortamında hemşire eşliğinde taktık yine bakteri üredi yazdı sonucumuz ve doktor ısrarla üçüncü yapmak istedi bu sefer erkek hemşire durumumuzu fark ettiği için batikon sürüp arasına o şekilde poşeti taktı ve sonucumuz üçüncü de temiz çıktı size tavsiyem batikon sürüp o şekilde testi yapın