Merhaba arkadaşlar 1.5 yaşında kızım var. Anne olduktan sonra ilk günler zaman zaman yaşadım bu durumu ama şimdi üzerimde aşırı yorgunluk bitkinlik hissediyorum ruhsal olarak gün içinde bebeğim uyanınca kalkıyorum kahvaltı öğle,akşam yemeği temizlik bebek bakımı uykusu vs derken bir bakıyorum ki gece olmuş ben hala ayaklarımı uzatıp dinlenememişim. Bazen eskiyi özlüyorum kendime ayırabildiğim vaktimi evet anne olmak da çok güzel ama zaman zaman bizim de ihtiyacımız oluyor inzivaya çekilmeye bir iki gün. Bazen duygusal bir durum yaşıyorum kızım yemeyen bir bebek ve aşırı hareketli Buda beni çok yoruyor günün bazı kısmında bazen gözlerimin dolduğu oluyor . Siz neler yaşıyorsunuz yada atlattınız böyle dönemlerinizi .Burada konulşup dertleşmek bile çok iyi hissettiriyor sizinle .