Prensesin_Annesi_ Bacaklarında bir şey yok sadece üst bölgede dün azdı isilik gibiydi bu gün böyle oldu aşırıda terliyo kızım
Mommybabyy Prensesin_Annesi_ ne olduğunu bilmiyorum ama isilikse eğer karpuzun kırmızı yerlerini kesin, en alt beyaz tabanını sürün, isiliğe çok iyi geliyor
Tazeanne22 Benim kizim 2 bucuk yasinda bundan cok beter isilik merak etmeyin bol ilik dus aldirin teriin tuzu kalmasin ustunde
Prensesin_Annesi_ Mommybabyy Teşekkür ederim doktorumuz isilik dedi zaditen oral damla verdi 3 gün kullanın dedi bunuda deniycem