Busra951824 4 bucuk aylık bebegım var ve 3 haftadır gecmeyen bır yarık seklınde gogsumde yara olustu günlerdir lansinoh kullanıyorum ama halen aynı silverdin kullanan varmı 2 gundurde onu kullanıyorum ama
Aselinannesi0655 Busra951824 silverdin açık yaraya sürülmez ki. Yanık kremi degil mi o. Garmastan öneririm mutlaka alın deneyin
zerda_arven Busra951824 Busra951824 benim kızım şuan 2 ay 5 günlük oldu benim ilk çocuğum bu arada benim gogsum o kadar çok aciyoduki ilk zmanalar 20 gün böle gecti açıdan ağlamaktan emzirmekten nefret etmiştim gözyaşları içinde kaliyodum o kadar çok yara kopacak gibiydi emzirmek dahi istemiyodum annem kırmızı kantoron yağ aldı gergin sürdüm zaman sonra azalarak kayboldu acılar şimdi o kadar rahatimki anlatamam kırmızı kantoron yağ bende işe çok ama çok yaradı şimdi yara acı maçı hiç bişi yok 30 günde iyilemisti
zerda_arven Busra951824 aldım 10 gün sonra acı maçı kalmamıştı 20 gün acılar çektim ilk bebeğim 1 aylık olunca artık rahatça emzirdim
Busra951824 Aselinannesi0655 üstünde yara ve yanık kremi yazdığı için sürdüm acıkcası acısı azaldı ama yara aynı suan
zerda_arven Busra951824 annem aktardan almıştı ama belki vardır ercanelerde kırmızı kantoron yağ deyince veririler