Kızlar merhaba 19 aylık oğlum var emziriyorum şu an hasta olmuşum ateşim var halsizim acile gideceğim saat 5 gibi 6 gibi seyrin olsun antibiyotik olsun ya da iğne yapsalar kapıdan falan Emziriyorum ya bir sıkıntı olmaz değil mi Artık 19 aylık büyüdü ya ben böyle düşünüyorum sizler ne düşünüyorsunuz yani sorun olur mu