Kızlar havalar mevsim normallerinin çok üstünde gidiyor kavruluyoruz resmen oda sıcaklığı 29 dereceyi buluyor klima yok maalesef evimizde. Konu şu ki havalar ısındığından beri çişli bez yok denecek kadar az çıkmaya başladı hatta gece bağladığım bezi sabah açtığımda kupkuru yani bi kere bile çiş yapmamış bu kadar kuru olması normal mi endişeleniyorum açıkçası bir de mastit oldum sütüm fln mı azaldı acaba herşey üst üste geliyor bayram sevincim bile kalmadı bunları düşünmekten 😶🌫️