Merhaba kızım 2 gün sonra 10 aylık olacak sütüm çok azaldığı için birkaç haftadır ek gıda dışında sadece mama veriyorum onu da sadece uyurken içiyor maalesef sevmiyor sizler ek gıda dışında günde kaç ölçek mama içiriyorsunuz? mama vermeyim sadece ek gıda ile ilerleyim diyeceğim ama ek gıdayı o kadar yiyemiyor daha ve geceleri uyandığında ek gıda olmuyor mecburen mama ile destekliyorum