Arkadaşlar bu aralar oğlum aksi bağırıyo birleyen hayır olmaz dediğimde benim koluma bi vuruyo yanlış olduğunu söylüyorum o anda dinliyo beni ağlıyo sonra herşey yolunda sizde de böyle bir durum var mı ne yapmam lazım çok üzülüyorum ya parka gidiyoruz mesela 2 saat parkta vakit geçiriyoruz eve dönüşte şuraya gidelim diyo eve gitmemiz lazım artık baban gelicek diyorum yolun ortasında ağlıyo vs vs