Kızlar 24 günlük Bebeğim meme+mama şeklinde besleniyor. Aptamil 1 numara denedik aşırı gaz yaptı gazını çıkartamadı sevmedik. Hipp aldık onda da hemen hemen acıktı kolay sindirilmesi güzel fakat çok çabuk acıktırıyordu. En son evolvia 1 aldık ilk başlarda iyiydi fakat son 4 gündür falan aşırı kusmaya başladı anne sütü aldığı zaman kusmuyor fakat mamayı kusuyor. Dün doktora götürdük reflüden şüphelendi evolvia ar ya da Aptamil ar önerdi mama olarak. Sizce hangisi daha iyidir? Bebeğe kilo aldırıyor mu bu mamalar? Birde kabızlık vs durumu oluyormu bu mamalarda. Ben kararsız kaldım hangisi alsam bilemedim. Acaba sma mı denesem dedim? Fikri olan yardımcı olabilir mi ☺️