Adet olmama 15 gün kala hafif hafif kanamam oldu bazen var bazen yok kan pembemsi gibi bebeğim de 1 yaşında duzene girmişdi adetim 1 ay öncesi de ertesi günü hapı kullandım bunun etkisimi yoksa başka bir rahatsızlık belirtisimi bilgisi olan varmı şimdiden teşekkür ederim yorum yapanlara