Papatyaa21 canım getirmeyin gerek yok tekrar kanama olursa veya burnundan nefes alamadığını farkederseniz getirin dedi . Hamdolsun iyi öyle bişey olmadı . Öyle derlerse ben nasıl götüreyim ki ? Türkiye olsa hemen acile giderim bakarlar , burda öyle değil maalesef .