emirin_anasi 8,5 aylık oğlum yataktan parkeye düştü yüz üstü. Çok ağladı ve çok az burnu kanadi . Şuan iyi oynuyor gülüyor ama biraz kafasının kenarı kızardı moraracak gibi . Ne yapmalıyım ? 😭
bizdejantikizlardik emirin_anasi Böyle bir durumda burnu kanasa doktora giderdim ben olsam. Geçmiş olsun.
aura_meselesi_bu_sekerim emirin_anasi bebeğim düştüğünde BULANTİ KUSMA UYKU HALİ VE HUZURSUZLUK YOKTU Ben yinede hastaneye götürmüştüm KAFATASİNDA ÇATLAK çıktı Lütfen götürün
emirin_anasi bizdejantikizlardik bende gitmek istiyorum ama eşim bişey yapmazlar gözlemle kanamadı devam ederse veya kusarsa gideriz diyor . Almanca bilsem ben arayıp soracağım hastaneye 😭
emirin_anasi aura_meselesi_bu_sekerim çok çok geçmiş olsun . Peki ne yaptınız o çatlak nasıl düzeliyor çok üzüldüm 😞
uykusuzanne60 aura_meselesi_bu_sekerim tomografi ile mi anlaşılıyor catlak ve sonraki süreç nasıl oldu bir tedavi uygulaniyor mu? Benim bebeğim de düşmüştü hem de çok sert bir zemine. Morarma ve şişme olmuştu ama kusma uyku hali vs olmadığı için birsey yapmadılar. 2 ay geçti şuan hersryi normal ama merak ediyorum catlak nasıl anlaşılır belirti verir mi
Olurmuolurmu aura_meselesi_bu_sekerim merhaba. Geçmiş olsun. Catlak cikinca nasil tedavi ediliyor, ne yapti doktorlar bilgilendirir misiniz?
Prenses_isabella aura_meselesi_bu_sekerim Benimde oğlum normal yürürken düştü. Hiçbirşeyi yoktu götürdüm ayağında çatlak çıktı🥺 Asla ihmal etmemek lazım bu tür konuları.
emirin_anasi lAmMelodi Ya Almanya’da gerçekten Türkiye’deki gibi değil . Gitsek bende bakacaklarindan şüpheliyim ama burnu kanadi çocuğun hiç değilse ara demi bı fikir al mutlaka bişey diyeceklerdir . Çıldırmak üzereyim . Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin . Almanca bilsem böyle olmazdı
Sukranazad emirin_anasi benim bebeğimde 6 aylikken düştü sırt üstü hastaneye gitmedik çocuk doktorunu aradik hemen getirjn dedilernormal kontrol etti ve idararini aldi böbrekleri hasar görmüşmu diye ondada şükür sıkıntı çıkmadı bende Almanya’da yaşıyorum ceviriden istediğiniz cumlenin almancasini bulabilirsiniz bence çat patta olsa ifade edersiniz çocuğunuz için
emirin_anasi Sukranazad sizede çok geçmiş olsun. Aradı canım şimdi aramasa ben arayacaktım zaten 💙 çocuk doktoru gelmenize gerek yok dedi burundan nefes alamama veya şişlik durumu olursa getirin dedi .
emirin_anasi lAmMelodi şimdi arattım zorla çocuk doktoru şey dedi . Burnundan nefes alıyor mu dedi evet dedik burundan nefes alamama veya burunda şişlik farkederseniz getirin . Evde takip edin herhangi bişey olursa tekrar arayın getirirsiniz dedi .
Sukranazad emirin_anasi saol canim sizede çok geçmiş olsun Allah hepimizin çocuğunu kazalardan belalardan korusun sağlıkla selametle büyütelim 🙏almanyanin neresindesiniz?