Kızlar hiç iyi değilim grip gibi her yerim kırılıyor ama grip olmuyorum ertesi gün geçiyor çünkü , sonra yine başlıyor yürüyemiyorum ağrıdan
emziriyorum habire ağrı kesici almak istemiyorum ve vitamin , bebeğim iki aylıkken başladı şikayetler acaba d vitamini eksikliği magnezyum vs den olabilir mi emzirdiğim için
yaşayan var mı bunu benim gibi geçmeyen şekilde