Bu sabaha karşı bebeğimin ateşi 37,5du. çok huysuzdu. 8 ay 20 günlük.henuz hiç disi cikmadi.istahi azaldı. Bebem kilo verdi resmen.bide çok sıcak. Acaba diş mi diyorsum ki üstteki yazıyı okuyunca telaslanmaya başladım.hani doktor demiş ya diş ateş yapmaz die. Birde bebenin cisinde koyu renk bir leke oluyor bezinde. 2 gündür. Bol su iciriyoz aşırı terlemeden dedi doktor. Ama tedirgin olmaya başladım.bobreklerle ilgili bişey değildir degilmi arkadaşlar.