parlaks1 Arkadaşlar merhaba , bebeğim 7 aylık rutin kan testleri yapıldı , B12 ve D vitamini yüksek çıkmış. Aynı sorunu yaşayan anneler varmıdır acaba ? Endişelendim.
gulserguler parlaks1 bizimde öyle b12 si yüksek çıkmıştı 8 aylık kontrolünde dr vitaminleri keselim iki ay sonra tekrar bakalım dedi
Birannee1 almilacansu 1300 dü sanırım sizin kaç ? Benim oğlum yemek yemeyi pek sevmiyor mama içiyordu ordan yükselmiş olabilir mi dedik
nili1104 Bebeğimin değilde benim B 12 değerim bayağı yüksek 1700 küsür olması gerek bildiğim kadarıyla yedigimiz şeylerden veya dışardan aldığımız ek vitaminlerden oluyor muş ben doğum yaptığım sıra kullandığın vitaminin içinde b12vardı Bir de beslenme alışkanlığından da oluyor muş ben et hiç yemem ama yumurta çok fazla tüketiyorum. Sağlık Ocağındaki doktor herhangi bir tedavi veya diyete gerek yok takip edelim dedi