Evin derecesi 32-33, asla soğutamıyorum… Taşınırken klimayı almadım görüntüsü hoşuma gitmiyor diye, çocuk sahibi olabileceğimi düşünmeden. İsilik sorunu yaşıyoruz hafiften, arada düzeliyor sonra tekrar. Ne yapabilirim ya? Vücudunu ıslatıyorum ara ara iyi gelir ferahlar diye. Banyoyu da öğlen-akşam olarak ikiye mi çıkarsam diyorum. EV NASIL SOĞUTULUR?? Sorum bu