Aselduru88 Kızlar selam kızımın saçlarını baya uzun belinden aşşağıda. Kestirmeye kıyamıyorum ama her gören canlanır beslenir kestir diyor bu yaşta cocugu olup saçını kestiren oldu mu. Not kızımın fikride kestirmek babası kıyamıyo bende öyle
livanurvealpinannesi61 Aselduru88 çocuk kestirmek istiyorsa kestirin bence. Uzuyor sonuçta yani. Kızım 5 yaşına girecek kestirdik biz. Okula yakın kestircem yine
aslikls Aselduru88 illa ki çok kestirmeniz gerekmez ki. Az uzundan da olsa kestirseniz hem uçlardaki incelikler gider daha düzgün durur hem de canlanır bence de 🥰
Dmt-01 Aselduru88 Benim kızımda 4,5 yaşında saçları belinden aşağı indi ama kestirmiyo:(Hatta ben kendi saçımı kestrdim diye nezaman uzayacak diye ağlıyo
Annesi23 Aselduru88 benim kızımda 4 yaşında daha bebeklik saçıyla duruyo hiç kesilmedi 🥹 ama ben kestiricem sanırım biraz uçları çok karışmaya başladı ince olduğu için bi karış kadar aldırıcam en azından
Marianne Aselduru88 kestirdim çok uzun saç iyi değil, vücudundaki bütün mineral vitaminler saçlarını beslemesi için gitmesini istemedim.
Honki_Ponki Aselduru88 Ay benim kızımda 4 yaşında ama maşallahı var saclarının bşrde dalgalı saçları belinece hiç daha kestirmedik bizde bebeklik saçları hala ama diyorum keselim kızım diye hayır isyemiyorum diyor bana kalsa keserim ama babasıda istemiyor ablsı abiside kestirtmiyorlar bu sıcakta yanıyor kızım enselerin diyorum saçlarını kesme lafı duyunca aglıyor hemen