Kızlar denemediğim kalmadı klima açıyoruz sabaha kadar gece evin nemi 25 sabah bir uyanıyoruz boğazımız kurumuş burnumuz tıkanmış ıslak havlu koydum bardağa su koydum artık bir çözüm istiyorum oda nemlendiricisi alan arkadaşlar hangi marka aldınız hangisinden memmunsunuz