Kızlar merhaba kızım 2 gün sonra 4 aylık ve 1 hafta 10 gündür nerdeyse emmiyor yani zaten çok emen bi bebek değildi doyduğu an bitirirdi emmeyi en fazla 5-10 dk falan ama şu sıra iyice azaldı. böyle zar zor emiyor gece hadi uykulu diye emziriyorum ama gündüzler 2 dk nerdeyse ayakta gezdiriyorum ediyorum yok yani kendini geri atıyor ağlıyor emmemek için hadi diyorum aç olsa keyifsiz olur ağlar sürekli öyle de değil gayet mutlu napcam şaşırdım bu gece dedim pek emzirmiyim belki sabaha aç olur emer 5 saat emzirmedim sabah yine aynı 3-4 dk emdi bıraktı. Bir de bez sayısı haliyle azalıyo çiş sayısı falan ona da üzülüyorum ne yapacağım bilemiyorum var mı böyle yaşayanınız neler yaptınız bu dertli anaya bi yardım 🥺🥺🥺